
قانون اول : با ديگران آن چنان رفتار کنيد که مايليد با شما رفتار کنند . انتظار گوش دادن ، بررسي مشکل ، رفتاري مناسب همراه با کرامت ، اغماض ، حداقل انتظاري است که در روابط انسان ها وجود دارد . xa0قانون دوم : قانون ناگزيري (چاره نداشتن) xa0انسان الزاما نمي تواند همه چيز را به همان شکلي که خود مي خواهد داشته باشد و يا آن را به هر شکلي که مي خواهد تغيير دهد . با رعايت اين قانون بجاي گريز و فرار از امر ناخواسته بهتر است بگوئيم که چگونه مي توان با وضعيت موجود ساخت و با او زندگي کرد و بالاخره چگونه مي ش...
ادامه مطلب
آنچه در حيات انساني حائز اهميت است نياز به همزيستي با يکديگر و روابط انساني است . روابط انساني موهبتي است که در انسان به وديعه گذاشته شده تا بتوانند يکديگر را درک کنند و با هم زندگي کنند . روابط انساني سرمنشا رفع همه نيازهاي انساني است . در سايه ي رو...
ادامه مطلب